Tuesday, March 31, 2009

bosan duduk dirumah






ermm arini memang bosan giler duk umah nie last2 aku tgk dvd jer wekend nie. tapi tadi nasib baiklahh aku pi PC Fair kat Kuching itu ikut member aku bawak jalan. pastu terus balik umah. bercakap mengenai PC fair tadi aku rase oklah taklah sehebat Kl kan tapi bagi aku kire bagus jugaklahh. Banyak jugak booth yang dibuka and ramai gak yang dtg tadi and sesak jugaklahh aku tgk. aku tak beli apa2 pun sebab takdak duit gaji belum masuk lagi maaa huuhuhu. tak per nanti gaji dah masuk aku akan beli satu set hifi baru. Sayang sekali aku terpaksa tinggal Micro Hifi kesayangan aku kat umah di kajang. kalo tak boleh jugak aku layan music kuat2 hahhahaha. memandangkan duduk umah nie aku dah tak tahu ape nak wat nie so internet nie yng menghiburkan aku. Nak writing blog nie pun i dont have any idea yang menarik hari. so aku nak upload ajelah gambar2 anak buah kesayangan aku. mis u all so much especially Danish, adik Rizq and Dania Arisha.


Anak -anak buah aku and Very cute girl Dania Arissha n miss him so much hehehe



Dania adalah my nephew aku yang ke 20 hehheh memang ramaikan keluarga aku. seronok giler bile sume balik raya tapi yang tak seronoknya akulahh sebab sume kena bagi duit raya. ermm sekarang aku ade 10 org anak buah laki dan 10 org anak buah pompuan so same ratalahh sekarang nie.

Bilalah turn aku pulak ekhh heheeheh. Sabor ajelahh nanti akan aku uploadkan gambr2 aku kawen nanti hahahhaah. tapi entah bila?????????



No comments: