Saturday, March 7, 2009

FAMILY DAY JMSK POLIKU






main tarik upeh huuuh




Staff JMSK Poliku bersama keluarga masing2





Tak sampai seminggu aku keje kat poliku aku dah join aktiviti yang diadakan oleh jabatan aku untuk mengeratkan silaturahim semua staff dijabatan aku. so bagi aku inilah peluang untuk aku nak kenal semua staff dijabatan aku. Family day nie diadakan di LUNDU Kuching disebuah resort yang baru dan cantik tapi aku dah luper arr name die. tapi bagi aku tempat dia oklahh kemudahan semua ade termasuk kolam renang dan dekat ngan tepi pantai. Perjalanan dari Kuching ke Lundu mengambail mase lebih kurang 1 jam lebih dan kiteorg konvoi bersama sebab aku nie manlahh tahu jalan kat Kuching nie kann. Sampai di sana terus pi makan dulu hehhehe biasalhh alas perut arrr dulukann. pas makan terus pi hotel tersebut dan terus check in kiteorg duk kat penthouse tapi tak dapt view pantai sebab dak2 pompuan dah book dulu, tak kisahlahh janji selesa.

aktivi yang dijalankan pun tak kurang meriahnya kire seronok jugaklahh family day nie. aku rase nielah first time aku join family day nie huhuhu sepanjang hidup aku nie. best jugaklahh so malas nak cite panjang2 aku masukkan gambo ajelah. thanks kepada semua staf jmsk kerana menjemput aku join family day nie walaupun aku lewat masuk hehehehe. apaapa pun tahniah kat korang sume kerana berjaya menjayakan program nie.


No comments: