Tuesday, May 17, 2011

politeknik kuching sarawak

ermm rasenya harinie genap aku 2 tahun 3 bulan kot aku bekerja makan gaji di politeknik Kuching sarawak. serba sedikit aku cerita keadaan aku disini wat mase sekarang nie aku berkhidmat di Jabatan Matematik , Sains & komputer terkejut jugak aku kena masuk jabatan ini almaklumlahh dah lama gile tinggalkan math pastu masuk kena ajar subjek yang sememangya sume org tak suke belajar kan. so tabahkan diri buka buku balik study maa hari2 sebelum kelas aku kena bangun awal pagi nak siapkan sume persdeiaan sebelum mengajar. so far dah 2 tahun lebih aku duk sini math tue dah oklahh dari dulu sume dlm kepala dah hahhahaha. ermm dari segi staff aku rase tak pernah lebih 35 org sebab ade yng dah pindah balik semenanjung dan tukar jabatan masing2 uwaaaaa nak jugak balik kampung huhuhuhu. sekrang nie JMSK sem depan akan ajar sume subjek math yg ditawarkan di PKS nie sibuklahh sem depan huhuhuh .

1 comment:

LydSunshine said...

Cuba kalo citer tu, bagitau skali short forms yg ko guna tu. PJS la. JMTK la. Mana je orang nak tau mendaper tu. Huhu. Kalo org lain tak tau takpe lagi. Tp takut nnt ko dah tua-tua, ko yg lupa apa benda tu semua. Haa.. oleh itu, baik cite.