Sunday, June 26, 2011

Afif Jazimin

Salam hampir lama gak aku menyepi hehehee agak sibuk melayan kehadiran org baru dlm keluarga bahagia aku nie Afif Jazimin bin Redzuan Safri. Syukur tidak terhingga aku terhadap Allah SWT di atas segala rezki yang telah di berikanNya kepada seluruh umatNya termasuklahh aku hamba yang kecil ini.Afif telah selamat dilahirkan pada 30 mei 2011 jam 2.27 pagi sejurus selepas ibunya telah di masukkan wad pada jam 8 pagi 29 mei 2011. Kronologinya lebih kurang macam ini
  • 1.30 pagi 29/5/2011 sakit2 dan terus hantar pi hospital tingkat 4 di Hospital Umum Sarawak.
  • 8.00am 29/5/2011 baru masuk wad di tingkat 5 hospital yg sama
  • 11.00 pm iaitu selepas 20 jam masuk hospital air ketuban telah pecah dah terus di bawa ke wad bersalin
  • 1.30 am 30/5/2011 doktor panggil aku masuk temankan dia masa bersalin
  • 2.27 Pagi Afif telah selamat dilahirkan dengan berat 3.03 kg dan sume dlm keadaan ok
  • 5.00 pagi baru kuar dr wad bersalin dah di bawa ke atas
  • 3.30 petang 30/5/2011 doktor bagi kebenaran keluar sebab semua dlm keadaan ok.

Terima kasih di ucapakan kepada semua kakitangan Hospital Umum Sarawak diatas sume layanan baik yang telah anda berikan.


sejurus selepas dilahirkan

2 comments:

LydSunshine said...

Alhamdulillah.. Tahniah Wan. Tapi Wan.. Ko adalah hamba yang 'tak berapa kecil'. Kekeke.

iewansafri said...

thanks
ermm dari segi apa yang tak berpa kecik tue ekhh